Tři nejobvyklejší triky finančního poradce

21. březen 2012 | 07.50 |
blog › 
Tři nejobvyklejší triky finančního poradce

Finanční poradce dokáže klientovi ušetřit spoustu času, vydělat peníze i zajistit ho před nenadálými událostmi. Finančními poradci se však mnohdy také nazývají podvodníci, jejichž jediným zájmem je získání provize. Jaké jsou jejich tři nejobvyklejší triky, kterými jsou z klienta schopni vytáhnout finanční prostředky.

Riziko je v jejich případě ukryto především ve třech oblastech finančních produktů - rezervotvorném životním pojištění, tvrzení že životní pojištění bude povinné a máme lepší, výhodnější, modernější, levnější produkt.

Rezervotvorné životní pojištění je v současnosti nejzajímavějším standardním produktem. Jako spořící produkt, jak se často prodává, však není vhodné.

S blížící se penzijní reformou se objevují podvodníci, kteří prodávají rezervotvorná životní pojištění pod záminkou, že s penzijní reformou bude povinné a s ním souvisícím argumentem je, že až bude skutečně povinné, bude dražší. Není to pravda, v souvislosti s penzijní reformou nebude zavedena povinnost uzavřít si soukromé životní pojištění.

Finanční produkty se neustále vyvíjí, finanční instituce přicházejí s novými, které mají více či méně upravené některé vlastnosti. A v některých případech může být pro klienta výhodné produkt změnit.

Existují však i vyslovení podvodníci, kteří navštěvují klienty každé dva roky a nabízí jim uzavření nového, lepšího životního pojištění. Starší buď to  zruší, nebo sníží platbu na minimum. Výsledkem je situace, kdy klient platí pouze poplatky - a provizi zprostředkovateli. Sám mnoho nenaspoří.

Další články: Splácet hypotéku nemusíte jen stále stejnou částkou.

Zpět na hlavní stranu blogu

Moderované komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář